tisdag 4 augusti 2020

Besök på bröstenheten igen...

Idag åkte jag till lasarettet för att få veta när operationen blir, samt få besked om tumören har spridit sig så att man måste ta bort hela bröstet. Det skulle verkligen inte vara nåt vidare. 
Det ser bra ut, tumören kan tas bort och jag får behålla bröstet. Det återstår att se hur lymfkörteln ser ut förstås, men det känns hoppfullt. Jag blev superglad över detta besked!! Det känns som att vinna på lotto. Det har jag visserligen aldrig gjort men jag kan tänka mig hur det känns. Jag är så tacksam att få behålla mina kära tuttar. 💕
Jag firade med min syster på eftermiddagen. Räkmacka med bubbel. Hurra! Tack, älskade storasyster! 
Nästa vecka blir det en hel del provtagningar och tester inför operationen som ska ske nästa lördag, den 15 augusti. 
Så nu är det bara att vänta och njuta av sommaren. Jag är kär i livet och ingenting kan hindra mig från det. 
Fortsättning följer! 

#fuckcancer





1 kommentar:

Lotta sa...

Åh vilket härligt besked Ingela❤
Jag är såå glad för din skull!
Fuck cancer...